به پـودسـان خـوش آمدید

راهنمای خرید بهترین کابل شبکه بصورت اینترنتی

فهرست مطالب

راهنمای خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی

هدف از این مقاله، شناخت کابل شبکه و ارائه توضیحاتی در رابطه با  راهنمای خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی و سایر ویژگی های دیگر آن می باشد. در ابتدا بهتر است که مطلب خود را با معرفی بهترین کابل شبکه آغاز نماییم تا اطلاعات کافی در این زمینه، در اختیار شما قرار دهیم.

کابل لَن یا همان کابل شبکه، یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات شبکه است که از ۸ رشته سیم مسی بهم بافته شده تشکیل می شود.

وظیفه اصلی آن منتقل کردن داده ها و اطلاعات میان دو کامپیوتر یا تجهیزات شبکه می باشد.

در انواع کابل مسی، کابل کواکسیکال و کابل فیبر نوری طراحی می شود ولی مدل مسی آن کاربرد بیشتری دارد.

معتبرترین برندهای مربوط به کابل lan، لگراند و نگزنس هستند که جایگاه شرکت های سازنده آنها در فرانسه می باشد.

کابل ها از نظر رویه بیرونی، جنس مغزی، سرعت انتقال داده و پهنای باند با هم متفاوت هستند. پس اگر درصدد خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی برآمدید، مواردی که ذکر شد را در نظر بگیرید.

در ضمن به کاربران محترم سفارش می کنیم که جهت خرید کابل شبکه به یکی از باسابقه ترین فروشگاه های اینترنتی، بنام فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان رجوع نمایند.

کابل شبکه نگزنس

امروزه مردم به خریدهای اینترنتی روی آورده اند و محصولات موردنیاز خود را به این شکل تهیه می نمایند.

در این بین، تجهیزات شبکه نیز از چنین شیوه خریدی بی بهره نمانده اند و فروش کلیه این تجهیزات به شکل آنلاین یا غیرحضوری صورت می گیرد. به عنوان مثال شما کاربران عزیز می توانید به راحتی از متد خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی بهره مند گردید.

چون موضوع این مطلب کابل شبکه نگزنس است، پس بیشتر به این مطلب می پردازیم. کابل ها، انواع متعددی دارند و همینطور با برندهای متفاوتی روانه بازار می شوند.

یکی از این برندها به نام Nexans معرفی شده است. کابل شبکه نگزنس، همانطور که از نامش مشخص می شود، محصول شرکت نگزنس است که این شرکت، صاحب برند معتبری با همین نام می باشد.

شرکت نامبرده علاوه بر طراحی کابل لن، به تهیه انواع تجهیزات شبکه نگزنس همچون: پچ کورد ، پچ پنل و پریز یا همان کیستون نگزنس می پردازد.

در نتیجه شما کاربران عزیز می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه پودسان، برای خرید تجهیزات شبکه ای با برند نگزنس و خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی اقدام نمایید.

اینک لازم است به چند نمونه از ویژگی های کابل نگزنس توجه نمایید.

  • سیگنال ها و اطلاعات را با قدرت و سرعت بالایی انتقال می دهد.
  • کابل نگزنس برای کابل کشی در شبکه های بزرگ کاربرد زیادی دارد.
  • از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • دارای انواع متفاوتی است و بر حسب نویزپذیری و سرعت و پهنای باند تقسیم بندی می شود.

راهنمای خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی

هنگامی که صحبت فروش کابل شبکه یا قیمت خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی به میان می آید، توجه به چند موضوع ضروری است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • برند یا شرکت تولیدی

شرکت ما جهت ایجاد رضایت مشتری و برطرف نمودن نیاز آنها در زمینه تجهیزات شبکه، با معروف ترین و بهترین شرکت هایی که باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات شبکه را تولید می کنند ، در ارتباط است.

نگزنس و لگراند دو برند معتبر و مشهور هستند که بهترین محصولات را طراحی و تولید می نمایند.

که پچ پنل فیبر نگزنس و پچ پنل لگراند نمونه ای از تولیدات این دو شرکت می باشند.

  • قیمت خرید

قیمت محصولات، همیشه یکی از فاکتورهای اصلی است چرا که مشتری انتظار دارد کالاهای موردنیاز خود را با نرخ واقعی و مقرون به صرفه خریداری نماید.

رسیدن به این خواسته، از طریق فروشگاه تجهیزات شبکه پودسان انجام پذیر است.

  • سایت و فروشگاه معتبر

در رابطه با مکان خرید اینترنتی قطعات شبکه، فروشگاه پودسان را معرفی نمودیم. این مجموعه مطمئن بدون شک قادر است بهترین تجهیزات را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با خدمات ارزنده ای بصورت آنلاین به مشتریان ارائه نماید.

در نتیجه توصیه می کنیم خرید انواع قطعات شبکه و خرید کابل شبکه بصورت اینترنتی را از طریق فروشگاه ما تجربه کنید.

خرید پچ کورد نگزنس بصورت اینترنتی

همانطور که می دانید برای راه اندازی شبکه، به تجهیزات خاصی نیاز داریم که هر کدام از آنها اهمیت ویژه ای دارتد و در شبکه نقشی خاص و بسزایی دارند، بنابراین باید با دقت نصب شوند.

پس برای اینکه شبکه و مولفه های آن بدرستی کار خود را انجام دهند، می بایست از کارشناسانی که در زمینه نصب تجهیزات شبکه سررشته دارند و در این حیطه فعالیت می کنند، کمک بخواهیم.

فراموش نکنیم که کمبود یا نصب اشتباه یکی از ملزومات شبکه، در راه اندازی و کارایی شبکه خلل ایجاد می کند. مثلا جهت برقرار نمودن ارتباط موفق بین قطعات شبکه به لوازمی مانند: کابل شبکه، فیبر نوری، پچ کورد نگزنس ، کانکتور شبکه و غیره محتاج هستیم که در نهایت به نصب دقیق و درست نیازمندند.

جهت خرید این قطعات و خرید پچ کورد نگزنس بصورت اینترنتی، مجموعه فروش معتبری را در مطالب قبلی به شما معرفی نمودیم.

و اما پچ کوردهای نگزنس ، کابل های مهم و پرکاربردی هستند که دوسر آنها را به کانکتور شبکه وصل می نمایند و دارای مشخصات زیر هستند.

  • جهت ایجاد اتصال میان کارت شبکه و کیستون شبکه و پچ پنل و سوئیچ شبکه به کار می رود.
  • اندازه و طول کابل های پچ کورد به این ترتیب است: ۵۰ سانتی متر، ۱، ۲، ۳، ۵ و ۱۰ متر
  • در دو مدل روکش LSZH و PVC و با رنگ نارنجی ارائه می شوند.
  • پچ کورد نگزنس با استاندارد cat6 عرضه می شود.

چنانچه قصد خرید اینترنتی پچکورد نگزنس یا خرید انواع کابل شبکه لگراند و نگزنس بصورت اینترنتی را داشته باشید، حتما به ویژگی ها، کیفیت ساخت و برند یا شرکت تولید کننده آنها دقت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند