به پـودسـان خـوش آمدید

نحوه خرید آنلاین بهترین کاور سوکت شبکه موجود در بازار

فهرست مطالب

خرید آنلاین کاور سوکت شبکه

در این مبحث، به شیوه خرید آنلاین و ویژگی ها و نحوه خرید آنلاین کاور سوکت شبکه می پردازیم. بنابراین به مخاطبان عزیز سفارش می کنیم، تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایند.

امروزه اکثر ما با خرید حضوری و آنلاین آشنایی داریم. شیوه حضوری با حضور و مراجعه فرد به مکان خرید و قاعدتا سپری نمودن زمان نسبتاً زیادی صورت می گیرد.

ولی در شیوه غیرحضوری که امروزه غوغای زیادی را در دنیای مجازی به پا کرده است، مشتری بدون اتلاف زمان و  انرژی و با حذف واسطه ها قادر است در سریعترین و کمترین زمان خرید خود را انجام دهد.

برهمین اساس مطالبی جامع در رابطه با خرید آنلاین کاور سوکت شبکه برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانیم شما را در خریدی مطمئن و آسان یاری نماییم.

سوکت شبکه چیست ؟

لازم است ابتدا سوکت شبکه را تعریف کنیم، و در ادامه مطلب به بررسی روکش سوکت شبکه و سایر ویژگی های آن همچون خرید آنلاین بپردازیم.

سوکت، پریز یا کانال شبکه، قطعه ای است که جهت انتقال داده ها میان دو شبکه بکار می رود. در چند رنگ متنوع ساخته می شود و یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات شبکه می باشد.

سوکت ها را کاوردار می کنند تا کابلی را که به کانکتور RJ-45 وصل می کنند دچار خم شدگی نشود. بنابراین کاور یا غلاف نصب شده در انتهای کانکتور، تاثیر بسزایی روی پریز شبکه خواهند داشت.

پس در صورت نیاز به خرید یک بوت کاور پریز شبکه، پیشنهاد می کنیم به سایت آنلاین مربوط به فروشگاه شرکت پودسان مراجعه نمایید.

مشخصات سوکت شانه دار

سوکت شانه دار، طرحی مدرن از سوکت شبکه می باشد و دارای چندین مدل است که پرفروش ترین آنها، سوکت شبکه  cat7 SFTP شانه دار نقره ای است.

از آن‌ جایی که سوکت ها اجزای اصلی تجهیزات شبکه به شمار می روند و وظیفه اصلی آنها انتقال داده ها در سریعترین زمان ممکن و برقراری اتصال میان سخت افزارها می باشد، در نتیجه نمی توان آنها را نادیده گرفت.

عنوان شانه دار بودن پریز شبکه به دلیل وجود یک قطعه پلاستیکی با 8 شیار است که محلی برای نظم و ترتیب دادن هر هشت رشته کابل شبکه است. این قطعه را شانه می نامند که جهت سهولت نصب سوکت شبکه طراحی شده است.

ویژگی بارز این سوکت، جنس محکم و مرغوب آن است که از پلاستیک مرغوب با یک روکش فلزی تهیه شده است. در این زمینه لازم است یادآور شویم که در صورت نیاز به خرید آنلاین کاور سوکت شبکه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه پودسان رجوع نمایید تا از کیفیت بالای روکش کانکتور شبکه بهره مند گردید.

البته مشتریان عزیز می توانند علاوه بر خرید آنلاین کاور سوکت شبکه شانه دار از مجموعه ذکر شده، از شیوه آنلاین فروش کابل شبکه در آن نیز بهره مند شوند.

 کاور پلاستیکی سوکت RJ45 تجهیزات شبکه

جهت خرید حضوری و خرید آنلاین کاور سوکت شبکه و بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات شبکه، در این مقاله و مقاله های پیشین ارائه شده در سایت پودسان، به چگونگی خرید و معرفی برندها و شرکت های تولید کننده معتبر همچون لگراند، نگزنس، سیسکو و غیره مطالبی درج نمودیم.

و اما در این مطلب قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با کاور پلاستیکی سوکت rj45 تجهیزات شبکه ، مباحثی مفید و مختصر بیان کنیم.

با شناخت ویژگی های این مدل از کاور سوکت شبکه که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، قادر خواهید بود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • کاور کانکتور rj45 باعث طولانی شدن عمر شبکه در محل اتصال سوکت RJ-45 خواهد شد.
  • هنگامی که به پورت وصل می شود هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند چرا که ضخامت روکش آن زیاد نیست.
  • علت کاربرد کاور برای این سوکت، محافظ از کانتکتور در برابر از دست دادن کارایی خود بر اثر خم شدن می باشد.
  • جهت جداسازی و نظم دهی نودهای مختلف شبکه ، میتوان در کنار پچکورد نگزنس از انواع رنگهای مختلف بوت کاور شبکه استفاده کرد.
  • شما می توانید در صورت نیاز، آن را به صورت تکی یا عمده و با بسته بندی ویژه به شکل خرید آنلاین بوت کاور سوکت شبکه تهیه نمایید.

 معرفی سایت خرید و نصب تجهیزات شبکه

ابزار موردنیاز شبکه به دو زیر مجموعه تجهیزات پسیو شبکه و تجهیزات فعال یا اکتیو شبکه تقسیم بندی می شوند. تجهیزات غیرفعال یا پسیو شامل: سوکت شبکه، روکش سوکت شبکه، پچ پنل، سوکت شانه دار، کابل شبکه و…  تجهیزات اکتیو شبکه با نام های سرور، اکسس پوینت، روتر، سوئیچ شبکه و غیره شناخته می شوند.

مشتریان محترم برای راه اندازی شبکه خود، قطعا به تجهیزات نامبرده نیازمند خواهند داشت. در نتیجه می توانید این تجهیزات شبکه را از فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان تهیه نمایید.

این مجموعه آنلاین، یکی از معتبرترین سایت خرید و نصب تجهیزات شبکه می باشد و قادر است با ارائه ارزنده ترین خدمات، تمام نیازمندیهای مربوط به شبکه های ارتباطی را برطرف سازد.

همانطور که در موارد قبلی هم اشاره کردیم، نحوه خرید آنلاین کاور سوکت شبکه نیز در این سایت امکان پذیر است.

ویژگی و شاخصه بارز مجموعه پودسان، فروش اینترنتی یا آنلاین مرغوب ترین محصولات شبکه با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر است.

چون امروزه شیوه خرید آنلاین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، پس نیازمند یافتن مکان خرید مطمئنی می باشد تا مشتری با خاطری آسوده، نیازمندیهای خود را تامین نماید.

نصب تجهیزات شبکه

در نتیجه فروشگاه اینترنتی پودسان ، قابل اعتمادترین خواهد بود چرا که هم کیفیت بالای محصولات را تضمین می کند و هم هزینه مازاد بابت فروش ابزار شبکه از کاربر دریافت نمی کند.

مشاوره رایگان، بهره گیری از متخصصان خبره جهت نصب تجهیزات شبکه، ارائه محصولات با برندهای معروف و ثبت بروز قیمت آنها از دیگر خدمات سایت شرکت پودسان می باشند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم جهت انجام تمام خریدهای مربوط به تجهیزات شبکه و نحوه خرید آنلاین کاور سوکت شبکه، به همین سایت مراجعه نموده و رضایت را برای خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند