به پـودسـان خـوش آمدید

بهترین کابل شبکه از بین کابل های اترنت در سال 2022

فهرست مطالب

بهترین کابل شبکه , کابل اترنت شبکه

به نظر شما بهترین کابل های شبکه کدامند؟ شما چند سال پیش ممکن است برخی از بهترین کابل شبکه اترنت مثل CAT-5 را خریداری کرده باشید، اما با گذشت زمان، احتمالا وقت آن رسیده که در مورد ارتقاء آنها به یک گزینه مدرن تر و توانمند تر فکر کنید. متاسفانه در طول سال ها، خرید کابل شبکه از بین گزینه های موجود کابل اترنت پیچیده تر شده است. هر کس نیازهای مختلفی برای راه اندازی شبکه خود دارد. بنابراین ما در این مقاله می خواهیم برخی از بهترین کابل شبکه را از بین کابل های اترنت خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. می خواهید بدانید کدام کابل برای شما مناسب است؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی انتخاب یک کابل اترنت مطالب مفیدی را یاد بگیرید.

کابل اترننت Nexans بهترین کابل اترنت Cat 8

مزایا:
⦁ داشتن عملکرد و شیلد بهتر نسبت به سایر انواع کابل اترنت
⦁ مقاوم در برابر آب و خوردگی
⦁ داشتن روکشی از جنس طلا
⦁ پوشش پی وی سی
معایب:
⦁ همه به کابل از نوع Cat 8 نیاز ندارند

کابل اترنت Nexans بهترین کابل شبکه

اگر شما می خواهید بهترین کابل شبکه را از لحاظ شیلد و عملکرد انتخاب نمایید، کابل اترنت Nexans بهترین گزینه است. طول این ورژن از کابل که یک روکش طلایی دارد به اندازه 3 تا 100 فوت می رسد. این کابل از پهنای باند 2000 مگاهرتز و انتقال داده تا 40 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. کابل های CAT 8 ضد آب و ضد خوردگی هستند و از مواد پی وی سی با دوام تر برای پروژه های داخلی یا در فضای باز استفاده می کنند. این کابل یک انتخاب ایده آل برای مدیریت کابل حرفه ای یا شخصی است و می توان با استفاده از آن، عملکرد شبکه را تا حد زیادی بهبود داد.

کابل اترنت Legrand بهترین کابل اترنت Cat 7

مزایا:
⦁ کابل های تخت
⦁ روکش طلا
⦁ قابلیت دوام بالا
معایب:
⦁ تنها در موارد خاص استفاده می شود
طراحی تخت و مسطح این کابل اترنت یک آپشن جایگزین است که برخی ممکن است بسته به نصب بهترین کابل شبکه، آن را ترجیح دهند. چرا که کابل های مسطح در برابر تشکیل گره های کلاسیک کمی مقاوم تر هستند. آنها در زیر فرش ها، زیر درب ها و یا کناره های دیوار به راحتی جای داده می شوند. اتصالات RJ45 روکش طلا داشته و قابلیت دوام بالا و یک شکلی دارند که در برابر کش سایر کابل ها یا اشیاء در هنگام کار بسیار مقاوم می باشند. لازم به ذکر است که طول این کابل ها بین 3 تا 50 فوت است.

کابل شبکه نگزنس – بهترین کابل شبکه برای خارج از منزل

مزایا:
⦁ حفاظت اضافی برای مقاومت در برابر محیط های سخت تر
⦁ طول طولانی تر
⦁ مقاوم در برابر UV برای کار در فضای باز
معایب:
⦁ اگر کابل‌ها را در فضای باز اجرا نمی کنید، چندان مفید نیست

بهترین کابل شبکه از نوع کابل اترنت

اگر می دانید که پروژه اترنت شما نیاز به کابل هایی در خارج از منزل دارد، نیاز به یک گزینه با دوام دارید که از پس این کار بربیاید. این کابل CAT 8 که در اندازه های تا 150 فوت موجود است، دارای هسته مس خالص، شیلد فویل آلومینیومی، شیلد مش بافته شده و لایه ضخیم بیرونی PVC است. این موارد باعث می شود کابل در برابر آب و UV بسیار مقاوم باشد، بنابراین لازم نیست نگران مشکلاتی باشید که در آینده ایجاد می شوند.

کابل شبکه نگزنس بهترین کابل شبکه برای مناطق شلوغ

مزایا:
⦁ پهنای باند بالاتر
⦁ قابل اطمینان تر و ایمن تر نسبت به شبکه بی سیم
⦁ اتصالات بی نظیر
معایب:
⦁ پنهان کردن مشکل
این کابل جزو بهترین کابل شبکه نگزنس بوده و در نهایت با یک ورژن بهینه 6A، با کانداکتورهای ضخیم تر، ژاکت های بادوام، و ارتقای سرعت قابل توجه تا 10 گیگابایت در بیش از 100 متر به روز رسانی شد. این بروزرسانی، آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل کرد که نمی توانستند با تغییرات Cat-7 کار کنند. این ورژن خاص از کابل همچنین دارای شیلد اضافی، کنتاکت های با روکش طلا و بوت هایی برای قابلیت دوام بیشتر است. محافظ کلیپی بدون گیره این کابل همچنین به جلوگیری از تصادفات یا آسیب کابل در حین کار کمک می کند یا زمانی که شخصی به یکی از کابل ها برخورد کرد.

کابل شبکه لگراند بهترین افزونه برای کابل های اترنت

مزایای کابل شبکه لگراند
⦁ به شما امکان می دهد کابل Cat 6 فعلی را برای راه اندازی جدید گسترش دهید.
⦁ قابل انطباق با شرایط جدید است
⦁ می تواند مشکلات موجود را حل کند
معایب:
این پچ کورد است، نه یک کابل کامل

قیمت خرید و فروش کابل شبکه

اگر شما از کابل اترنت فعلی خود راضی هستید نیازی نست به قسمت فروش کابل شبکه سر بزنید، احتمالاً نمی خواهید آن را به طور کامل جایگزین کنید. با این حال، یک دستگاه جدید یا راه اندازی روتر جدید و غیره، ممکن است به این معنی باشد که کابل های فعلی شما به اندازه کافی بلند نیستند تا کار را انجام دهند. این افزونه CAT 6 به طور خاص ساخته شده تا کابل فعلی را در یک فاصله طولانی تر گسترش دهد. شما می توانید در صورت نیاز آن را بین کابل های اترنت حرکت دهید.

کابل شبکه Indoor بهترین کابل شبکه اترنت برای فضاهای تنگ

مزایا:
⦁ طراحی باریک کابل برای مناطق تنگ و باریک
⦁ آپشن هایی با رنگ های متعدد
⦁ خوب برای تنظیمات سرور
معایب:
⦁ کابل های باریک ممکن است شیلد زیادی نداشته باشند
این کابل های Indoor به طور خاص برای فضاهای تنگ و باریک، زیر فرش ها، قرنیزها و یا برای صرفه جویی در فضا و پخش بیشتر جریان هوا در اتاق های بسته سرور طراحی شده اند. اندازه آنها به اندازه نصف کابل های استاندارد CAT-6A است. اگر شما با تنظیمات پیچیده تر سروکار دارید، آپشن های مختلف با رنگ های متعدد برای انتخاب از بین تجهیزات سازمانی وجود دارد. طول کوتاه تر برای اتصال دستگاه های متعدد به پورت های اترنت نزدیک مناسب است. اگر شما این کابل های باریک را در فاصله ای طولانی اجرا می کنید، آنها تا حداکثر 50 فوت در دسترس هستند.

کابل فیبر نوری نگزنس بهترین کابل شبکه اترنت برای تنظیمات سرور

مزایا:
⦁ گزینه ای عالی برای سرورها و سایر تنظیمات سخت تر
⦁ مقرون به صرفه برای یک بچ بزرگتر
⦁ سازگار با FCC 68
معایب:
⦁ اگر فقط به یک یا دو کابل نیاز دارید، ضروری نیست
این پک سرور پسند از کابل‌های 5e، اتصالات بدون گیره و کانکتورهایی با روکش طلا را ارائه می‌دهد. محافظت بیشتری از کابل را در اختیار میگذارد و در عین حال از گره خوردن کابل ها در حین کار شما می کاهد. تضمین می شود که آنها با FCC 68 سازمان هایی که باید باکس خاصی را چک کنند، سازگاری کامل دارند. این کابل ها در پنج رنگ مختلف برای تمام نیازهای سازمان شما موجود هستند.شرکت تجهیزات شبکه پودسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند