به پـودسـان خـوش آمدید

نکات مهم برای خرید بهترین کابل شبکه در بازار

فهرست مطالب

بهترین کابل شبکه در بازار

برای خرید بهترین کابل شبکه در بازار، می بایست ابتدا کابل شبکه و شرکت های سازنده آن را بشناسیم. مثلا کمپانی لگراند یکی از بهترینها در زمینه طراحی کابل شبکه لگراند می باشد.

این شرکت در یکی از شهرهای فرانسه مستقر شده است و سالهاست در حیطه ساخت مرغوب ترین تجهیزات شبکه فعالیت می کند. این تجهیزات از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان در دسترس عموم قرار می گیرند.

و اما در تعریف کابل شبکه می توان این چنین بیان نمود که سیم های بهم تابیده ای که با نام آشنای کابل معرفی می شوند، عامل انتقال داده ها در شبکه ها می باشند.

کابل ها بوسیله سوکت شبکه  و کارت شبکه وصل شده و به این شکل اطلاعات میان دو کامپیوتر منتقل می شوند.

ساختار کابل لَن به این صورت است که، دارای ۸ سیم بهم تابیده می باشد که ۴ سیم آن اصلی و جهت انتقال سیگنال مثبت و با رنگ های: سبز، آبی، نارنجی ، قهوه ای و ۴ سیم دیگر که فرعی هستند جهت انتقال سیگنال منفی و از رنگ های: سفید سبز، سفید نارنجی، سفید آبی و سفید قهوه ای تشکیل می شوند.

اگر در پی خرید بهترین کابل شبکه در بازار هستید، پیشنهاد ما مراجعه به سایت فروشگاهی شرکت پودسان خواهد بود.

 ویژگی های کابل شبکه آماده لگراند

بررسی و شناخت انواع کابل های Lan در خرید بهترین کابل شبکه در بازار تاثیر بسزایی دارد. کابل ها را از نظر cat به گروه های cat1 تا cat7 گروه بندی می کنند.

اعداد پس از category نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی در آنها می باشد. به این صورت که هر چه ارقام بزرگتر شوند، سرعت انتقال داده و پهنای باند بیشتر می شود.

اکنون پچ کورد شبکه در رده اصلی cat6 قرار می گیرد و از نظر پهنای باند و سرعت انتقال، در رتبه بالایی قرار دارد.

در ادامه مطلب به ویژگی های آن توجه نمایید تا شناخت بیشتری نسبت به این مدل داشته باشید.

  • نمونه ای باکیفیت از سری تجهیزات شبکه لگراند می باشد.
  • جزء تجهیزات پسیو شبکه به شمار می رود.
  • با توجه به نامش دارای متراژ متفاوتی از 0.5 متری تا 10 متری است.
  • جنس سیم ها از مس و روکشی از نوع pvc یا پلاستیک و یا LSZH دارد.
  • کانکتور آن Rj45 است.
  • بین پچ پنل لگراند و سوئیچ شبکه اتصال برقرار می کند.
  • صد در صد تست شده است.
  • کابل آن از نوع utp است.
  • داده ها را با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه منتقل می کند.
  • با شبکه های گیگابیت اترنت و شبکه های فست اترنت سازگاری دارد.

برای این مدل کابل و خرید بهترین کابل شبکه در بازار، لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید که در ادامه مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

قیمت کابل شبکه لگراند

گفته شد که Legrand یکی از شرکت های معروف فرانسه است که سازنده کابل شبکه و دیگر تجهیزات شبکه با برند لگرند می باشد.

علاوه بر این، چند برند دیگر همچون نگزنس در گروه بهترین مارک ها برای کابل های محلی وجود دارند که به نوبه خود معروف و معتبر می باشند.

پس دیگر در جستجوی جواب سوال خرید بهترین کابل شبکه در بازار با کدام برند نباشید، زیرا شما را با دو مارک معتبر و تضمین شده آشنا نمودیم.

حال در رابطه با قیمت خرید می توان گفت که قیمت کابل شبکه لگراند وابسته به چند فاکتور می باشد که شامل:

  • نوع و مدل کابل شبکه
  • سنجش میزان سرعت انتقال و پهنای باند
  • جنس مغزی کابل که نوع تمام مس از ccA بهتر است
  • میزان استقامت کابل در مقابل نویزپذیری
  • اندازه و متراژ کابل لن
  • جنس روکش کابل
  • مدل بسته بندی کابل ها

که اگر هنگام خرید این موارد را در نظر بگیرید، قادر خواهید بود بهترین کابل شبکه نگزنس یا لگراند را با قیمت واقعی و اصل تهیه نموده و با خاطری آسوده، در مکان مدنظر اعم از منزل، شرکت، کافی نت، اداره و سایر مکان های دیگر مورداستفاده قرار دهید.

خرید بهترین نوع کابل شبکه در بازار

کابل شبکه انواع گوناگونی دارد که هر کدام از جنس متفاوتی ساخته شده اند. اگر بخواهیم از قیمت خرید بهترین کابل شبکه در بازار مطلع شویم، می بایست به جنس کابل LAN توجه نماییم. چرا که یکی از فاکتورهای تشخیص قیمت کابل شبکه، مواد سازنده یا جنس آن می باشد.

اگر پروژه ای دارید یا در پی کابل کشی اداره ، شرکت یا منزل خود هستید، پس لازم است علاوه بر دقت در کیفیت کابل، به مکان خرید آن توجه نمایید.

در این زمینه پیشنهاد ما این است که به فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان رجوع نمایید و باکیفیت ترین تجهیزات شبکه لگراند، نگزنس، سیسکو، اچ پی و … را خریداری نمایید.

این مجموعه ی فروش کابل شبکه و سایر ملزومات شبکه، علاوه بر برخورداری از مرغوبیت کالا، اعتبار و اطمینان فراوانی از لحاظ عرضه محصول با قیمت و جنس اصل به مشتری می بخشد.

همچنین از مشاوران و کارشناسانی جهت نصب تجهیزات شبکه بهره مند است، به همین دلیل قادر بوده  در جهت راه اندازی شبکه و رفع ابهامات ذهنی ایجاد شده برای مشتریان، کمک شایانی داشته باشد.

برهمین اساس ما در این مقاله، بارها به شما توصیه نمودیم که هنگام خرید بهترین کابل شبکه در بازار و سایر لوازم مربوط به شبکه اعم از تجهیزات پسیو و تجهیزات اکتیو شبکه، فروشگاه پودسان را به خاطر بسپارید و با خرید محصولات موردنیاز شبکه، از سایر خدمات آن بره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند