به پـودسـان خـوش آمدید

راهنمای نحوه سفارش کابل شبکه اورجینال

فهرست مطالب

سفارش کابل شبکه اورجینال

ما در این مقاله قصد داریم که چند تا از مفاهیم پیایه و اساسی شبکه را به شما بیاموزیم. ممکن که برخی از شما به این مفاهیم نسلط کامل داشته باشید، با این وجود مرور کردن دوباره آن ها برای شما هم خالی از لطف نخواهد بود. ولی اگر قصد ندارید که مطالب زیر را مطالعه کنید به شما پیشنهاد می شود برای نحوه سفارش کابل شبکه اورجینال به قسمت محصولات شبکه ی وبسایت پودسان مراجعه کنید.

اگر می خواهید برای شبکه کامپیوتری در حال توسعه یا راه اندازی که مدیر آن هستید، تجهیزات شبکه از جمله تجهیزات پسیو شبکه و تجهیزات اکتیو شبکه تهیه کنید و به دنبال فروشگاهی می گردید که کالاهای اورجینال و با کیفیت عرضه کند، صفحه درستی را برای مطالعه کردن انتخاب کرده اید. برای آن که یک سری آشنایی های اولیه با شبکه های کامپیوتری پیدا کنید.

شبکه های کامپیوتری

امروزه استفاده کردن از شبکه های کامپیوتری به امری ضروری در زندگی روز مره و شغلی تبدیل شده است پس با یک سری از مفاهیم شبکه آشنایی پیدا کنیم و برای پاسخ به سوال اینکه سفارش کابل شبکه اورجینال را از کدام وب سایت انجام دهیم توضیحاتی داده شود باید ابتدابدانیم که شبکه چیست. شبکه های کامپیوتری به مجموعه از نود ها اطلاق می شود که با بهره گیری از انواع مختلفی از تجهیزات شبکه به یکدیگر متصل هستند و با یکدیگر منابعشان را به اشتراک میگذارند.

این منابع ممکن است سخت افزاری و نرم افزاری باشند. منابع سخت افزاری به دسته از منابع گفته می شود که قابل لمس هستند، مانند پردازنده، رم، هارد دیسک و … اما در مقابل منابع نرم افزاری را چیز هایی تشکیل داده اند که قابل لمس نیستند مانند: تصاویر، فایل موسیقی، پوشه ها و … شبکه های کامپیوتری دارای مزایای زیادی هستند که چند نمونه از آن ها عبارت اند از: صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در منابع، صرفه جویی در هزینه ها و صرفه جویی در فضای اشغال شده. که همگی این مزایا برپایی یک شبکه کامپیوتری را منطقی و یا ختی الزامی می کند. اگر می خواهید در همین ابتدا به ثبت سفارش کابل شبکه اورجینال بپردازید می توانید به قسمت محصولات وب سایت پودسان سر بزنید. / نحوه سفارش کابل شبکه اورجینال

انواع شبکه های کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری با توجه به مقیاسی که در آن پیاده سازی می شوند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شبکه های LAN یا LOCAL AREA NETWORK :

این شبکه ها وسعت زیادی ندارند تنها از چند گره با فاصله نزدیک به هم تشکیل شده اند. از نمونه های آن می توان به شبکه کامپیوتر های داخلی یک شعبه بانک اشاره کرد.

شبکه های CAN :

این شبکه های کامپیوتری هم در دسته شبکه های کامپیوتری کوچک جای می گیرند و کاربرد آن ها برای اتصال شبکه های کوچک چند دانشکده از یک دانشگاه به یکدیگر است.

شبکه های MAN :

این شبکه ها وسعت بسیار بیشتر دارند و به اندازه یک شهر گسترش یافته اند.

شبکه های  WAN یا WIDE AREA NETWORK :

این شبکه ها وسعت بسیار بسیار بزرگی دارند بطوری که برای شبکه کردن گره های یک کشور مورد استفاده قرار می گیرند. شبکه اینترنت جهانی هم از این دسته شبکه هاست. شرکت پودسان یکی از بهترین ها در زمینه واردات تجهیزات شبکه باکیفیت خارجی از شرکت هی مطرح دنیا مانند نگزنس است و از آن جایی که فروش کابل شبکه را هم انجام می دهد شما می توانید سفارش کابل شبکه اورجینال برای شبکه مورد تظرتان را از این فروشگاه انجام دهید.

تقسیم بندی تجهیزات شبکه

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتر به دو گروه اصلی تقسیم بندی می شوند که عبارت اند از: تجهیزات پسیو شبکه و تجهیزات اکتیو شبکه که در پایین به برای این دو توضیحاتی ارائه خواهیم داد. تجهیزات پسیو: به قطعاتی از شبکه که برای کار کردن نیازی یه جریان برق ندارند و هنچنین در تغییر و هدایت داده ها و اطالاعات هیچ نقسی ندارند، پسیو یا غیرفعال گفته می شود.

از آن طرف به قطعاتی از شبکه که بدون جریان برق نمی توانند کار کنند و نقش مستقیم در هدایت و تغییر اطلاعاتی که مورد ارسال قرار می گیرند، دارند، تجهیزات اکتیو یا فعال شبکه گفته می شود. فروشگاه پودسان بدلیل آن که ثبت سفارش را به صورت آنلاین هم انجام می دهد شما را قادر می سازد که سفارش کابل شبکه اورجینال را به صورت غیرحضوری انجام دهید و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

آشنایی با کابل شبکه برای سفارش کابل شبکه اورجینال

کابل های شبکه از جمله تجهیزات پسیو شبکه هستند که نقش بسیار موثری در شبکه دارند و آن هم انتقال دادن ها میان دستگاه ها و نود های شبکه کامپیوتری است. کابل های شبکه در انواع و کارایی های مختلف طراحی و تولید شده اند که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. کابل کواکسیال: این کابل جزو اولین کابل های شبکه بوده و امروزه تقریبا منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد.

علاوه بر استفاده فروش کابل شبکه کواکسیال هم بسیار محدود شده است چرا که کابل های زوج سیم به هم تابیده که از سرعت و مزایای بیشتری برخوردارند جایگزین آن ها شده اند و کاربرد وسیعی در شبکه های کامپیوتری سراسر دنیا دارند. فروشگاه اینترنتی پودسان قادر است ثبت سفارش کابل شبکه اورجینال و تمامی تجهیزات پسیو شبکه را به صورت آنلاین انجام دهد و دیگر لزومی به حضور مشتری در فروشگاه نیست بنابراین شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به راختی سفارش دهید.

سخن آخر

در پایان باید گفت که اگر می خواهید نحوه ثبت سفارش کابل شبکه اورجینال را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم که شرکت پودسان را برای این کار انتخاب کنید چرا که شرکت پودسان سابقه چندین ساله در واردات تجهیزات شبکه دارد و فروش کابل شبکه و تمامی تجهیزات مربوط به شبکه را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند