به پـودسـان خـوش آمدید

نحوه خرید کابل نگزنس اصل و اورجینال با بالاترین کیفیت

فهرست مطالب

نحوه خرید کابل نگزنس

نحوه خرید کابل نگزنس اصل و اورجینال

کابل نگزنس از جمله تجهیزات شبکه با کیفیت و معتبر می باشد که در راه اندازی شبکه های کوچک و بزرگ امتحان خود را به خوبی پس داده است. در عصر حاضر با وجود آنکه روال پیشرفت تکنولوژی به سمت و سوی بی سیمی شدن پیش می رود، هنوز هم کابل ها جزو تجهیزات مهم و اصلی شبکه محسوب می شوند. کابل های شبکه نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی به روز شده و از بهره وری بهتری برخوردار گشته اند.

نگزنس یکی از برند های مطرح در زمینه تولید و عرضه تجهیزات شبکه می باشد. کابل نگزنس از تنوع بسیاری برخوردار بوده برای مثال کابل نگزنس Cat6A FFTP با پارت نامبر N100.692G و قابل همگام سازی با کلیه تجهیزات شبکه ای دیگر می باشد. در زمان خرید کابل نگزنس بایستی پارامترهای مختلفی مد نظر قرار داده شوند تا یک خرید موفق و رضایت بخش اتفاق بیفتد. بدین منظور خرید از فروشگاه ها و فروشندگان معتبر و با سابقه بهترین انتخاب خواهد بود. ارتباطات شبکه پود سان با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی، نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و فروش تجهیزات شبکه ای به روز و اورجینال، از صفر تا صد راه اندازی شبکه های کامپیوتری همراه شما خواهد بود.

 

مطلب پیشنهادی : پچ کورد نگزنس چیست؟ + معرفی انواع و مزایای آن 

 

معرفی انواع کابل های نگزنس

نگزنس یک شرکت مطرح و بین‌المللی فرانسوی است که در زمینه تولید کابل و تجهیزات شبکه و فیبر نوری فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت دومین تولید کننده بزرگ کابل‌ شبکه در دنیا محسوب شده و با پیشرفت های گسترده ای که از زمان تاسیس تا کنون داشته توانسته است به یکی از قوی ترین و برترین شرکت ها در حوزه تولید تجهیزات شبکه های کامپیوتری تبدیل شود.

در ادامه با انواع کابل شبکه نگزنس بیشتر آشنا خواهید شد.

 

نحوه خرید کابل نگزنس اورجینال

کابل نگزنس، فیبر نوری

یکی از انواع کابل های مورد استفاده در سیستم های کامپیوتری و مخابراتی، فیبر نوری می باشد. این نوع کابل، از رشته های شیشه ای تشکیل شده است. این کابل ها، قابلیت انتقال سریع و بدون خطای اطلاعات را در مسیرهای طولانی دارا می باشند. علاوه بر آن، از مقاومت خوبی در برابر باران، سرما، گرما و صاعقه برخوردارند.  کابل فیبر نوری نگزنس هم در نوع تک حالته تولید می شود و هم چند حالته نوع تک حالته در مسیرهای طولانی و نوع چند حالته در مسیرهای کوتاه کارایی بهتری دارد.

 

کابل شبکه جفت به هم تابیده نگزنس

این نوع کابل ها که به کابل های اترنت معروف هستند، کاربرد تجاری و خانگی دارند. برای انتقال سیگنال های متوازن و معمولی، این نوع کابل نگزنس کارایی خوبی از خود نشان می دهد. این نوع کابل با بهبود نسبت سیگنال به نویز، انتقال داده در پهنای باند بالا را بهبود می بخشد. در کابل تگزس به هم تابیده هر سیم روکش منحصر به فردی داشته و با سیم دیگر تابیده و جفت می شود. نام تجاری این کابل های با نام اختصاری Cat آغاز می شود. مانند CaT5 یا Cat 6 . هر یک از این نوع کابل ها بر اساس سرعت، پهنای باند، ساختار و جنس خود از دیگری متمایز می گردند.

 

کابل کواکسیال

نوع دیگر کابل شبکه نگزنس که با ظهور فیبر نوری حضور کمرنگ تری دارد، کابل کواکسیال است.  در این کابل ها، یک هسته‌ی رسانای مسی با عایقی از جنس فوم احاطه شده است. این مجموعه به واسطه یک محافظ فلزی بافته شده، پوشیده گشته است. به واسطه این نوع طراحی، کابل های کواکسیال قادرند در کنار اجسام فلزی، بدون افت توان، عملکردی عالی از خود به نمایش بگذارند.

 

نکاتی که در زمان و نحوه خرید کابل نگزنس بایستی مد نظر قرار داد

کابل شبکه ای که شما انتخاب و خریداری می کنید وظیفه اتصال تجهیزات را در داخل شبکه بر عهده دارد. بنابراین در زمان خرید بایستی پارامترهای متعددی را مدنظر قرار دهید تا خریدی موفق را تجربه کنید.

  • توجه به اطلاعات کابل: کابل نگزنس انتخابی شما، در بردازنده اطلاعات جامعی چون سرعت انتقال دیتا، پهنای باند و اطلاعات دیگر است. بهتر است در زمان خرید کابل شبکه خود، در وهله اول، اطلاعات کلی در مورد شبکه خود و سپس نوع کابل ایده‌آل و مناسب خود کسب کنید و سپس وارد عمل شوید.

 

  • نوع محافظ و روکش کابل نگزنس: کابل های نگزنس مجهز به دو نوع محافظ است، محافظ های داخلی و بیرونی. محافظی که در داخل کابل وجود دارد از تداخل سیگنال جلوگیری کرده و از کابل در محیط های پرخطر محافظت بیشتری می کند. قیمت کابل نگزنس با محافظ‌های درونی از دیگر کابل ها بیشتر است. روکش های بیرونی، بدنه کابل را پوشش داده و سبب افزایش ماندگاری و طول عمر کابل خواهد شد.

 

  • متراژ کابل نگزنس: متراژ کابل خریداری شده باید متناسب با نیاز شما و شبکه شما باشد. بنابراین تا طراحی کامل شبکه و برآورد میزان کابل مورد نیاز، به خرید اقدام نکنید. در زمان خرید کابل نگزنس توجه داشته باشید که کمی بیشتر از نیاز خرید کنید تا در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوید.

نحوه خرید کابل نگزنس باکیفیت

 

نحوه خرید کابل نگزنس اصلی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

چنانچه برای راه اندازی شبکه خود به کابل نگزنس یا تجهیزات نگزنس در انواع مختلف نیاز داشتید، به هر فروشنده ای اعتماد نکنید. متاسفانه در بازار، کابل های نگزنس تقلبی و فیک نیز وجود دارد که تشخیص آن به تجربه و آگاهی نیاز دارد. کابل های تقلبی به جای مغزی مسی دارای مغزی آلومینیومی با روکش مس هستند. این کابل ها نویز بیشتری دریافت کرده و سرعت و پهنای باند کمتری دارند.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن کابل به کمک روش هایی چون، تست فلوک و تست پرمننت و چنل امکان پذیر می باشد. یک راه حل ایده آل برای خرید کابل نگزنس اصل، خرید از فروشندگان معتبر است. پیشنهاد ما به شما این است که کلیه تجهیزات شبکه اعم از کابل های مورد نیاز خود را از مجموعه ارتباطات شبکه پود سان خریداری نمایید. این مجموعه با به کارگیری علم روز و جدیدترین تکنولوژی ها، بهترین طراحی و با کیفیت ترین تجهیزات را به شما عرضه می دارد. پس در صورت تمایل با مشاوران خبره و با تجربه ما در ارتباط باشید.

امیدواریم که این مقاله با موضوع نحوه خرید کابل نگزنس برای شما عزیزان سودمند بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند