به پـودسـان خـوش آمدید

بهترین شرکت فروش کیستون لگراند کدام است؟

فهرست مطالب

بهترین شرکت فروش کیستون لگراند

موضوع مقاله ما، در رابطه با معرفی بهترین شرکت فروش کیستون لگراند می باشد، اما لازم دانستیم که در ابتدا با نام انواع تجهیزات شبکه  گراند آشنا شویم.

ملزومات شبکه به دو گروه تقسیم می شوند

  • تجهیزات اکتیو شبکه: سوئیچ شبکه، کارت، مودم، هاب، روتر، اکسس پوینت و پرینتر سرور
  • تجهیزات پسیو یا خاموش شبکه: پچ پنل شبکه، کیستون، کابل، رک، ترانک و پچکورد

البته ما در مقالات قبلی که در سایت شرکت پودسان درج نمودیم، به معرفی و بررسی سایر ملزومات شبکه پرداختیم اما جهت یادآوری بیشتر، قصد داریم در این محتوی به تعریف کیستون یا همان پریز شبکه لگراند بپردازیم.

کیستون به قطعه ای گفته می شود که  قادر است کابل شبکه مانند انواع کابل شبکه لگراند را با مولفه های شبکه یعنی سوئیچ، روتر شبکه و غیره مرتبط سازد.

در شرکت های معتبر با برندهایی همچون لگراند و نگزنس، در انواع متفاوتی تولید می شود که در این مقاله در نظر داریم بیشتر در مورد کیستون لگراند و بهترین شرکت فروش کیستون لگراند صحبت کنیم.

طراحی کیستون شبکه بر اساس چند دیدگاه می باشد.

  • دیدگاه اول بر اساس مکان نصب کیستون و بکارگیری آن می باشد.
  • دیدگاه بعدی از نظر رده بندی است. در واقع کیستون ها در یکی از رده های cat قرار می گیرند.
  • دیدگاه سوم هم برحسب جنس بدنه تشکیل دهنده کیستون است که در انواع پلاستیکی و فلزی ارائه می شود.

 قیمت کیستون شبکه لگراند روکار

پیش از خرید یک کیستون لگراند، می بایست چند مورد را مدنظر خود قرار دهیم. یکی از این موارد که بسیار حائز اهمیت است، توجه به محل نصب کیستون شبکه و انتخاب مدل کیستون بر این اساس می باشد.

مورد بعدی، شناخت بهترین شرکت فروش کیستون لگراند خواهد بود. یافتن فروشگاه معتبری که بتواند باکیفیت ترین محصولات شبکه را با اصلی ترین قیمت ارائه دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر دغدغه راه اندازی صحیح شبکه را داشته باشید، باید به دو نظریه توجه نمایید.

گفته شد که انتخاب کیستون براساس محل بکارگیری، یکی از دیدگاه هایی است که هم در قیمت و هم در نحوه استفاده از آن دخیل می باشد. برای درک بیشتر این مبحث، به معرفی کیستون طبق موارد مصرف و مکان های نصب می پردازیم.

موارد مصرف: پچ پنل و نصب بصورت روکار، کیستون توکار و نصب در سقف یا کف زمین می باشد. اگر بخواهیم کیستون ها بدرستی راه اندازی شوند، باید هر کدام از آنها را برحسب محل استفاده و نصب خریداری نماییم.

مثلا کیستون شبکه روکار برروی دیوار قرار می گیرد و اگر در منزل یا محل کار خود به این مدل پریز نیاز دارید، قطعاً پریز روکار گزینه انتخابی شما خواهد بود.

توجه نمایید که قیمت کیستون شبکه لگراند روکار با سایر مدل های توکار و زمینی متفاوت می باشد. در زمینه خرید این محصول، ما فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه پودسان که در ابتدای مقاله معرفی نمودیم را توصیه می نماییم.

فروش انواع کیستون باکس cat6 لگراند

کیستون باکس cat6، همان کیستون شبکه است که زیر مجموعه تجهیزات پسیو شبکه می باشد. به عنوان‌ کانکتور مادگی عمل می کند و همانطور که در ابتدا اشاره شد، نقش آن برقراری ارتباط میان کابل ها و کیس کامپیوتر، سوئیچ، روتر و سرور می باشد.

محصول شرکت لگراند است که توسط بهترین شرکت فروش کیستون لگراند در ایران، در دسترس مشتریان قرار می گیرد.  البته کیستون، در کمپانی معروف نگزنس نیز تولید می شود.

در دو جنس باکیفیت و مرغوب و در انواع کیستون تلفن و کیستون شبکه عرضه می شود. قطعه ای پرکابرد و مهم در شبکه های ارتباطی است و فروش انواع کیستون باکس cat6 لگراند در وب سایت پودسان به دو شیوه حضوری و غیرحضوری انجام می شود.

جهت اطلاع از قیمت کیستون، به گالری عکس ایجاد شده در سایت مذکور رجوع نمایید و قیمت های درج شده را با سایر سایت های دیگر مقایسه نمایید.

مشتریان عزیز با بررسی دقیق ویژگی ها و جنس پریزهای شبکه که در وب سایت فروشگاه پودسان ارائه شده اند، قادرید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و با خرید از بهترین شرکت فروش کیستون لگراند، رضایت از محصول را برای خود به ارمغان بیاورید.

خرید کیستون دیواری نگزنس

لگراند و نگزنس دو شرکت مشهور فرانسوی هستند که خط تولید آنها در زمینه تجهیزات شبکه است. امروزه این دو برند، محبوب ترین و پرطرفدارترین می باشند و محصولات آنها در کشورهای زیادی از جمله ایران مورداستفاده قرار گرفته اند.

در ابتدای این محتوی، در مورد تجهیزات لگراند توضیحاتی داده شد، اینک قصد داریم در رابطه با محصولات نگزنس از جمله کیستون نگزنس اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

کیستون شبکه نگزنس و لگراند از لحاظ ساختار، جنس، انواع، شیوه نصب یا شیوه کاربرد هیچگونه تفاوتی با هم ندارند و تنها فرق آنها، در شرکت های سازنده می باشد.

حتی مکان خرید هر دوی این برند  نیز از سایت معروف شرکت پودسان انجام می گیرد. در واقع خرید کیستون دیواری نگزنس و سایر تجهیزات شبکه در همین وب سایت صورت می گیرد.

این شرکت، به عنوان بهترین شرکت فروش کیستون لگراند، نگزنس، و بهترین مجموعه فروش کابل شبکه شناخته شده است. چرا که هم از لحاظ کیفیت میان رقبا در صدر جدول قرار گرفته است و هم قیمت محصولات آن واقعی و به صرفه می باشد.

مضاف براینکه از مشاوران در جهت ارائه راهنمایی و مشاوره، و کارشناسان خبره نصب تجهیزات شبکه و کارشناسان فروش بهره مند است.

بنابراین اگر به خرید کیستون شبکه احتیاج داشتید، به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب درست و رضایت بخش کیستون براساس رده بندی، جنس، مدل و تعداد مورد نیاز به همین سایت نامبرده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند