به پـودسـان خـوش آمدید

معرفی انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار

فهرست مطالب

انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار

اگر قصد راه اندازی شبکه و نصب اجزای آن را دارید، به شما توصیه می کنیم ابتدا با انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار، ویژگی ها و بهترین برند و محل فروش آنها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این زمینه، در اختیار شما قرار دهیم.

تجهیزات شبکه شامل لوازمی هستند که هر یک از آنها نقش خاصی را در شبکه ایفا می کند. این لوازم مهم به دو گروه تجهیزات پسیو یا غیرفعال و تجهیزات اکتیو شبکه یا فعال تقسیم می شوند که وظیفه هر دوی آنها، انتقال اطلاعات بین شبکه ها می باشد.

تفاوت بارز و مشخصی که این دو گروه با هم دارند این است که: تجهیزات پسیو جهت انتقال اطلاعات و داده ها، نیازمند به جریان الکتریکی نیستند در صورتی که تجهیزات اکتیو برای انتقال اطلاعات میان شبکه ها یا کامپیوترها، مستلزم وجود جریان الکتریکی می باشند.

ملزومات مربوط به شبکه در چند شرکت با نام های نگزنس و لگراند، سیسکو، اچ پی و چند شرکت معتبر دیگر تولید می شوند. نگزنس و لگراند که در یکی از شهرهای فرانسه مستقر هستند، محصولات پسیو شبکه با کیفیت عالی را تولید می کنند که از طریق شرکت پودسان در دسترس عموم قرار می گیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه با کیستون شبکه که یکی از مهم ترین انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار می باشد، آشنا می شوید.

وظیفه کیستون نگزنس

در مطلب قبلی، از کیستون نگزنس که یکی از تجهیزات غیرفعال شبکه است، نام برده شد. این وسیله در میان لوازم مربوط به شبکه، در زمره یکی از ضروری ترین انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار قرار می گیرد.

کیستون با نام دیگر پریز شبکه، در سرعت شبکه نقشی اساسی دارد. در حقیقت وظیفه کیستون نگزنس ایجاد اتصال میان کابل های مسی و سایر مولفه های شبکه می باشد. محل قرارگیری آنها در ترانک، باکس و پچ پنل می باشد.

وجود کیستون در راه اندازی شبکه بسیار مهم و ارزشمند است بطوری که در صورت نبود کیستون شبکه یا انتخاب نادرست آن برحسب مکان کاربرد، نصب و راه اندازی دچار اختلال خواهد شد.

بنابراین به کاربران عزیز توصیه می کنیم که keystone شبکه را درست انتخاب نمایند چون این قطعه در انواع متنوعی طراحی و دسته بندی شده و در دو جنس فلزی و پلاستیکی ارائه می شود.

کیستون ها که یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار هستند، از ویژگی هایی خاص برخوردارند که لازم است به آنها توجه نمایید:

  • سربندی (Termination) آنها سهل و آسان است.
  • جهت نصب نمودن، به آچار مخصوص نیاز ندارند ، البته در صورت استفاده از آچار کار نصب اصولی تر انجام می شود.
  • از یک بست قفل شو نگهدارنده برخوردارند که در قسمت پشت کانکشن قرار می گیرد.

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس، یکی از مهم ترین و اساسی ترین لوازمی است که در زیرساخت شبکه ها بکار می رود‌. همچنین جزء ضروری ترین انواع تجهیزات شبکه در بازار می باشد. همچون کیستون نگزنس توسط شرکت های نگزنس و لگراند و… ساخته می شود.

به چند ویژگی از سری ویژگی های کابل شبکه دقت نمایید:

  • دارای دسته بندی هایی استاندارد است که بر اساس category هایی با سرعت های متفاوتِ انتقال داده، تولید می شوند.
  • دارای دو روکش از جنس pvc یا Lszh می باشد.
  • معروف ترین و پرکاربردترین جنس کابل شبکه نگزنس از مس است که دارای رنگ نارنجی می باشد.
  • مشتریان عزیز با خرید کابل Lan می توانند از گارانتی و ضمانت شرکت پودسان برای آن بهره مند شوند.

مشتری قادر است بهترین کابل شبکه را با کیفیت اعلا و قیمت مناسب و واقعی، از وب سایت اینترنتی فروشگاه پودسان تهیه نماید. بدون شک این مجموعه، مکانی معتبر جهت خرید و فروش کابل شبکه و سایر تجهیزات شبکه پودسان خواهد بود.

نکته: توجه داشته باشید که فاکتورهایی که در قیمت انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار از جمله کابل شبکه نگزنس دخالت دارند شامل جنس روکش کابل، کیفییت مس کابل ، نوع بسته بندی و غیره میشود.

فروش تجهیزات شبکه نگزنس

در ابتدای مقاله ذکر شد که برای خرید انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار و نصب و راه اندازی و در نهایت استفاده بهینه از آنها، مهم ترین کار شناخت تک تک تجهیزات و همه ویژگی های مربوط به آنها می باشد. اینک با نام و شیوه گروه بندی تجهیزات شبکه پودسان آشنا شوید.

تجهیزات پسیو شامل: پچ کورد نگزنس، پج پنل، رک، کیستون، فیس پلیت، داکت و ترانک، سوکت شبکه و کابل فیبر نوری و…

و تجهیزات اکتیو شامل: سرور، سوئیچ، مودم، روتر، ماژول فیبر نوری، اکسس پوینت، پرینت سرور، فایروال، کارت شبکه و سوییچ شبکه می باشند.

کلیه این محصولات، با برندهای معتبر نگزنس ، لگراند ، سیسکو ، اچ پی و غیره به فروش می رسند. در واقع فروش تجهیزات شبکه نگزنس و لگراند مانند کابل شبکه لگراند توسط مجموعه پرفروش و پرآوازه  فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان انجام می گیرد.

در این فروشگاه مشتریان عزیز می توانند به دلخواه و با سنجش شرایط خود، یکی از دو شیوه خرید حضوری یا آنلاین را برگزینند و از سایر خدمات این شرکت بهره مند شوند و انواع تجهیزات شبکه نگزنس در بازار را با اطمینان خاطر خریداری نمایند.

علاوه بر این، قیمت تجهیزات شبکه نگزنس در این مجموعه فروش، دقیق و منصفانه است. مضاف بر اینکه، مشتریان محترم برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت تجهیزات شبکه می توانند با کارشناسان فروش شرکت پودسان در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند