به پـودسـان خـوش آمدید

کیستون شبکه چیست + بهترین برند کیستون شبکه چیست؟

فهرست مطالب

بهترین برند کیستون شبکه

کیستون شبکه چیست؟
کیستون یا به عبارتی پریز شبکه از قطعات لازم و مهم در ساختار فیزیکی یک شبکه می باشد. در حقیقت برای ساخت یک شبکه تجهیزات مختلف و زیادی بکار برده می شوند. در واقع این محصول جهت برقراری ارتباط کابل با تمامی تجهیزات شبکه همچون سوئیچ، روتر و… استفاده خواهد شد. در نتیجه کارایی و کیفیت آن بسیار مهم است. به جرات می توان گفت که کیستون از پر مصرف ترین تجهیزات کاربردی بشمار می آید. در این متن به بررسی بهترین برند کیستون شبکه و همچنین عملکرد های ویژه آن می پردازیم. پس شما عزیزان تا انتهای متن ما را همراهی کنید تا شما را بیشتر با این محصول کاربردی آشنا نماییم.

 

 

 

بهترین برند کیستون شبکه چیست؟

توجه به نوع برند کیستون در هنگام خرید آن اهمیت زیادی دارد. از این رو برای خریداری بهترین برند کیستون موارد مهمی را در نظر بگیرید. کیستون ها از انواع مختلفی برخوردارند و هر یک از آن ها با شبکه های متفاوتی متناسب هستند. همچنین عملکرد و کاربرد ویژه ای دارند. برند های مختلف و معتبری در زمینه تولید کیستون شبکه فعالیت دارند و کیستون های معروف و خاصی به بازار عرضه می کنند.

 

 

بیشتر بخوانید : کیستون چیست

 

موارد زیر نمونه ای از بهترین برند کیستون شبکه می باشند:

 

  1. بهترین کیستون لگراند

شرکت لگراند به عنوان یکی از برترین برند ها در زمینه ساخت تجهیزات شبکه شناخته شده است. کیستون شبکه لگراند یکی از بهترین کیستون ها در بازار می باشد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

کیستون لگراند CAT6 UTP نمونه کیستون شبکه می باشد که بسیار پرفروش است. یکی از قابلیت های ویژه این کیستون قابلیت قفل شدن است. به همین دلیل برای نصب آن به هیچگونه ابزاری لازم نیست. این قابلیت خاص موجب شده که خریداران به خرید این کیستون اقدام نمایند.

 

  1. بهترین کیستون نگزنس

شرکت نگزنس یکی از شرکت های معتبر با سابقه طولانی در زمینه تولید تجهیزات مختلف می باشد. کیستون نگزنس با توجه به ماندگاری بالا، قیمت مناسب، کیفیت ساخت و… فروش قابل توجهی در بازار تجهیزات شبکه داشته است.

  • کیستون نگزنس CAT6 SFTP

این کیستون شبکه از محصولات باکیفیت بشمار می آید و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این کیستون قابلیت جلوگیری از داخل نویز را دارد. همچنین قابلیت پشتیبانی سرعت 1G با پهنای باند 250MH را دارد. با توجه به سازگاری بالای این کیستون با محصولات نگزنس، بهتر است در کنار خرید کابل شبکه  ، خریداری شود.

 

 

  1. بهترین کیستون سوپیتا

سوپیتا یکی از برند های کاملا فعال در زمینه ساخت تجهیزات شبکه اعم از کیستون شبکه می باشد. همه محصولات آن به ویژه کیستون شبکه دارای استاندارد های جهانی هستند. همچنین کیفیت و قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای دارند.

  • کیستون سوپیتا CAT6

کیستون شبکه سوپیتا دارای دو نوع شیلد دار SFTP و بدون شیلد UTP است و هر دو نوع روانه بازار می شوند. نوعی که دارای شیلد است دو نوع جنس پلاستیکی و فلزی دارد. این نوع کیستون ارزش خرید بالایی دارد و کیفیت بسیار مناسبی دارد. ناگفته نماند کیستون شبکه سوپیتا قابلیت استفاده در ترانکینگ سوپیتا را دارد.

 

  1. بهترین کیستون دانوب

یکی دیگر از برند های معروف برند دانوب می باشد. این برند یکی از تولید کننده های شبکه در کشور است. محصولات این شرکت به علت قیمت بسیار به صرفه و کیفیت ساخت عالی بسیار پر فروش هستند و در بازار مطرح هستند.

  • کیستون دانوب CAT6

این کیستون هم دارای دو نوع شیلد دار و بدون شیلد است. نصب کیستون دانوب در داخل پچ پنل شبکه، پریز شبکه روکار و یا بطور توکار بسیار آسان است. با توجه به قیمت مناسب آن خریداران زیادی اقدام به خرید آن می نمایند. موارد عنوان شده نمونه ای از بهترین برند کیستون شبکه می باشند و خریداران می توانند آنها را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای تهیه نمایند و از قابلیت های منحصر بفرد آنها بهره مند شوند.

 

 

چگونه کیستون مناسب انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید کیستون شبکه یکسری نکات مهم وجود دارند که بایستی به آن ها توجه شود. با رعایت این موارد می توانید بهترین برند کیستون شبکه و یا در کل بهترین کیستون شبکه را خریداری نمایید.

  • انتخاب نوع درست

 بطور معمول کیستون های نوع بالا با کابل های نسل پایین ( هم نسل خود) سازگاری دارند. در این موارد کیستون عملکرد مناسبی از خود نشان میدهد و همچنین سیم ها در داخل کیستون به شیوه مناسب فیکس می شوند.

  • شیلد دار و بدون شیلد

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد یکسری از کیستون ها دارای شیلد که یک روکش آلومینیومی بر روی آن قرار گرفته و سری دیگر فاقد شیلد هستند. کیستون های شیلد دار به گونه ای نصب می شوند که با بدنه فلزی کابل مورد نظر اتصال داشته باشند. کیستون هایی که فاقد شیلد هستند از جنس PVC هستند. استفاده از آن ها برای کابل های معمولی بسیار رایج است.

  • محل نصب کیستون

یکی از موارد بسیار مهمی که باید به آن اشاره شود محل نصب کیستون می باشد. در حقیقت کیستون ها بر اساس محلی که قرار است در آن نصب شوند، دارای انواع مختلفی هستند. به عنوان مثال نمونه های از کیستون وجود دارد که برای نصب نیازمند آچار کیستون نیست. اما نوع دیگری وجود دارد که بایستی برای نصب آن از آچار کیستون استفاده شود. شایان ذکر است که نوع اول دارای اتصال کاملا قوی است و می توان گفت کمتر دچار قطعی می شود.

 

بیشتر بخوانید : پچ کورد

 

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید با خرید بهترین برند کیستون شبکه از قابلیت های آن بهره مند شوید. همچنین برای تهیه آن باید به مراکز فروش معتبر تجهیزات شبکه اعم از سایت مطرح پودسان خریداری نمایید. این شرکت با ارائه بهترین و باکیفیت ترین مجموعه از تجهیزات شبکه با توجه به استاندارد ها و همچنین با بهره گیری از عوامل کاربلد و باتجربه در این زمینه خدمات عالی را برای تمامی مشتریان به ارمغان می آورند.

شرکت پودسان با ارائه محصولات خود با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و همچنین کیفیت بی نظیر شرایط بسیار آسانی را برای خریداران محترم ایجاد کرده است. توصیه می شود با خرید بهترین انواع کیستون از این سایت یک خرید عالی و مطمئنی تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تخصصی

در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سلام

سوال خود را بپرسید

کارشناسان فروش پودسان در کمترین زمان پاسخگو هستند